Φωτοδυναμική θεραπεία

Θεραπεία κατά της Θυλακίτιδας

Η θυλακίτιδα, που εμφανίζεται συνήθως μετά το ξύρισμα, προκαλεί στην επιδερμίδα μικρά σπυράκια και κνησμό. Με τη φυσική μέθοδο της Φωτοδυναμικής θεραπείας, καθαρό φως που δεν περιέχει UVA & UVB ακτινοβολία, στοχεύει στο θύλακα και στη φλεγμονή που είναι υπεύθυνη για τις βλάβες της θυλακίτιδας.

Kλείστε ραντεβού δωρεάν

Πώς δρα η Φωτοδυναμική θεραπεία

Το ορατό φως είναι το τμήμα της ηλιακής ενέργειας που είναι ωφέλιμο, ζωογόνο και θεραπευτικό, αφού σ’ αυτό οφείλεται η ζωή πάνω στον πλανήτη και η ομαλή γενικότερα ανάπτυξη του ανθρώπινου οργανισμού. Με τη φυσική μέθοδο της Φωτοδυναμικής θεραπείας, το ορατό φως στοχεύει στο θύλακα και στη φλεγμονή που ευθύνεται για τη θυλακίτιδα.

Πιο συγκεκριμένα, η θεραπεία βασίζεται σε διαδοχικές εφαρμογές φωτός. Ανάλογα το φως που χρησιμοποιείται, επιτυγχάνεται μέγιστη απορροφησιμότητα από τις φωτοευαίσθητες ουσίες, ελαχιστοποίηση της παραγωγής των πρωτεϊνών εκείνων που κινούν κι επιταχύνουν τη φλεγμονή και γενικότερα ανακούφιση και υγιή όψη της επιδερμίδας.

Για ποιες περιοχές και ποιες ηλικίες ενδείκνυται;

Η φωτοδυναμική θεραπεία εφαρμόζεται σε όλο το πρόσωπο, καθώς και στην περιοχή του λαιμού και μπορεί να εφαρμοστεί σε όλους, ανεξαρτήτως ηλικίας. Πιο συγκεκριμένα, ενδείκνυται για :

• την αντιμετώπιση της χαλάρωσης και της ξηρότητας
  • τη λείανση των λεπτών γραμμών έκφρασης
  • την αποκατάσταση του δέρματος από τη φωτογήρανση
  • την καταπολέμηση των πανάδων και των δυσχρωμιών
  • την ανακούφιση του δέρματος από ερεθισμούς και φλεγμονές
  • την καταπολέμηση του προπιονοβακτηριδίου της ακμής

Πονάει;

Όχι, η διαδικασία είναι ανώδυνη, καθώς βασίζεται σε έκθεση της επιδερμίδας στο θεραπευτικό φως, το οποίο δεν παράγει θερμότητα. Κατά τη διάρκεια της θεραπείας, παρέχονται ειδικά προστατευτικά γυαλιά για τα μάτια.

Χρειάζεται χρόνος ανάρρωσης;

Όχι. Μπορείτε να επιστρέψετε άμεσα στις καθημερινές σας δραστηριότητες.

Υπάρχουν παρενέργειες;

Καμία. Η φωτοθεραπεία είναι μία 100% φυσική, μη επεμβατική θεραπεία, που είναι κατάλληλη για όλους τους τύπους δέρματος και για όλες τις εποχές του χρόνου, ακόμα για τους μήνες με έντονη ηλιοφάνεια.

Το 2004 μάλιστα, έλαβε και την έγκριση του Αμερικανικού Οργανισμού Τροφίμων και Φαρμάκων (FDA).

Πότε φαίνονται τα αποτελέσματα;

Τα αποτελέσματα είναι ορατά από την πρώτη κιόλας συνεδρία, καθώς η επιδερμίδα εμφανίζεται πιο υγιής και λαμπερή. Για να γίνει ιδιαίτερα ορατή η βελτίωση, απαιτούνται συνήθως 3-4 συνεδρίες.

ΑΘΗΝΑ
Τ 210 72 42 600